søndag den 23. januar 2011

Tips til mødebooking

  • Prøv selv mødebooking!
Inden du får dine medarbejdere til at lave mødebooking indenfor telemarketing, ville det være en god ide at prøve det af selv. Test det af og se hvad du selv syntes om det.. Er det et produkt eller service du kan stå inden for at dine medarbejdere skal booke møder til?
  • Hvad syntes du selv om mødebooking?
Når du har prøvet det af, bør du spørge dig selv, hvad syntes jeg om det? Som nævnt tidligere er det så noget du kan stå inden for at dine medarbejdere skal arbejde med? Hvis du ikke kan stå inden for den service, hvordan kan du så forvente at dine medarbejdere skal gøre det..
  • Hvad kan du gøre bedre, for at få booket flere møder?
Hvad kan du gøre bedre? Måske kan du lytte til nogle der er rigtig gode og booker rigtig mange møder.. Du kan få andre til at lytte på dig, og få dem til at skrive ned hvad du kan gøre bedre i din mødebooking! Sidst men ikke mindst så få båndet dine egne samtaler, og lyt dem igennem, tit og ofte hører man ikke sine egne fejl..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar